Kusadasi aug 2013

4 Augustus 2013 ging ik voor het eerst vliegen in een echt vliegtuig... We gingen naar Turkije met vakantie.... Milan, Anna, papa en mama waren daar al een paar keer geweest en ging ik ook!!! We reden eerst naar opa en oma namen daar afscheid, en opa bracht ons naar Schiphol...

Ik was compleet uitgeteld van de hele reis...eerst met de auto daarna vliegen en nog een klein uurtje in de bus... Mijn bedje voor deze week lag heerlijk...

De eerste avondshow die er werd gegeven was een chinese acrobatiek avond... Superknap...

Een middag zijn we naar het centrum geweest en hebben we daar gegeten...en toen we terugkwamen waren de bedden weer heel mooi opgemaakt...

Elke dag ging ik zwemmen met papa of mama... In het begin moest ik wel even wennen aan het water. Koud was het niet maar het is wel ff heel wat anders dan in bad thuis...

Met papa zwemmen vond ik superleuk... Milan ging mij elke keer weer een beetje laten schrikken door onder water te gaan zwemmen en ineens boven te komen...

Knuffelen met een van mijn vriendinnen Lale...

Ikke aan de wandel bij het zwembad...

Elke dag lekker eten... Dit toetje vond ik heerlijk en ik kreeg er heel veel van gelukkig... Het was bladerdeeg met een soort pudding, caramel en poedersuiker... Napoleon heette het...

Wachten op de volgende avondshow die weer superleuk zou gaan worden...

De Smurfen...superleuk...

Compleet uitgeteld ben ik weer na een hele leuke dag... De volgende ochtend ging ik zwemmen met Sena nog een vriendin van mij...

Met z'n allen op de foto....

Milan en Anna waren bij de croco kidsclub... En ikke kreeg van iedereen heel veel knuffels en aandacht...

Even kroelen met mama na het zwemmen om daarna mijn slaapje te gaan doen in de hotelkamer...

Hoera...ik ben helemaal klaar voor het avondeten....

Elke dag heerlijk rondrennen en zwemmen met papa of mama...Lekker warm zonnetje en windje... Spelen met Milan, Anna en hun vriend Stefan...

Al die aandacht die ik kreeg vond ik helemaal leuk en gezellig...

Uitzicht vanuit de hotelkamer en ik in de kinderwagen in de hotelkamer...

Turkse avond dus lekker eten ...

Bij de Turkse avond hoort ook Turkse dans...mooi om te zien... Dit was voor ons de laatste avond. Morgenavond laat lig ik weer in mijn eigen bedje...:-(((

Rennen voor de laatste ochtend croco kidsclub voor Milan en Anna... Ik kon nu eindelijk eens knuffelen met Sarah :-))

Knuffelen met Ozzy...

Ik mocht heel even spelen met de bal bij de club want eigenlijk was ik nog veeeeeel te klein voor de club..

Even poseren met een deel van het team van de kidsclub...

Sena kwam nog speciaal voor mij naar de hoofdingang van het hotel om afscheid van mij te nemen...

Ons vliegtuig stond al helemaal klaar....Dag Turkije, dag heerlijk weer, dag fantastische week... Opa kwam ons weer ophalen van Schiphol...we reden langs opa en oma en daarna naar huis... Mijn eigen bedje lag weer heerlijk...